www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

onsdag den 10. december 2008

Foreningsarbejde

Er lige kommet hjem efter sidste møde i regionsledelsen for Region Fyn. En dejlig aften med god debat og en følelse af at vi kan være stolte over året, der er gået.
Men igen og igen den samme debat; hvordan får vi tid til at være mere strukturerede, til at få tingene gjort med det samme? Hvordan skaffer vi prøveledere til vores prøver og hjælpere til skuer og prøver, og ikke mindst krydser vi fingre for at vores instruktører har lyst til igen at tage et træninsghold eller to.

Så derfor kommer der her en opfordring til alle jer, der er medlemmer på Fyn - bak op om klubben og giv en dag som hjælper eller ligende.
Og ja - jeg kan jo sagtens komme med opfordringer til Jer andre - jeg som har valgt ikke at genopstille til regionsledelsen. Men jeg været på i 2 år. 2 år hvor jeg synes vi er kommet langt, men hvor jeg ikke når,hvad jeg mener jeg skal på tilfredsstillende vis - så jeg vil gerne give den en skalle i et udvalg og på træningspladsen - og bakke op den kommende regionsledelse.

Til Jer i regionsledelsen - Tak for kampen, det har været humørfyldt og inspirerende.

Ingen kommentarer: