www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

søndag den 11. januar 2009

Årets sidste jagter.

Det har været en weekend i "hundens" tegn. Lørdag var der sidste fællesjagt på Maemosegård, hvor jeg og Chuck tilbragte en herlig lørdag sammen med svoger og Chucks søn Terkel. Kokkene var hjemme og vi fik lidt på paraden. Chuck fik desværre ikke lov at samle noget op, så jeg tror han synes det var en lidt lang dag.

Idag har jeg haft "gamle kendinge" til træning - det er altid super hyggeligt.
Alle hundene har været ude på lufteture og der er blevet trænet - de unge lømler blev præsenteret for vildt - de har ikke fået lov at samle vildt op før nu, men der var ingen tøven.
Og ind imellem alt dette havde jeg tid til at at øve mig med kameraet, da Thomas trænede Tosh og Indy.

De næste par dage skal Josh og jeg glæde os til fredag, hvor vi drager op til Birgitta og Janne i Sverige;-)

Ingen kommentarer: