www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

lørdag den 3. januar 2009

Træning & Kenneltræf

Så er aftenen gået med at planlægge vores træning for dette forår.
Jeg tilbyder altid vores egne hvalpe træning. Samtidig er vi Instruktører i Retrieverklubben - og vi vil også gerne afsted til træning med vores egne hunde. Det er lige før det kræver en logistic chef - for at få kabalen til at gå op.
Men hver gang vi kommer til Januar måned - glæder jeg mig til at "vores" hvalpe kommer her til træning - så vi kan holde øje med hvordan det går dem.

Sidste år forsøgte vi at planlægge Kenneltræf og invitere Kennel Batmoors´ Hvalpe, men vi kunne ikke få kalenderen til at gå op.
I år har vi inviteret Birgitta Stafflund og Janne Wiberg til at komme og " svinge pisken" når vi inviterer til Kenneltræf. Vi satser på at det kan blive en gang i juni måned.
Jeg har inviteret mig selv på træningsweekend ved Birgitta og Janne her i Januar måned - så jeg håber at kunne presse en fast dato ud af dem;-)

Imorgen skal bruges i selskab med hundene - mon ikke Josh og jeg skulle træne med den nye fløjte - og Frk. Kate skal få lov at hente et par dummyer.

Ingen kommentarer: