www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 9. marts 2009

Hillus Powell - Nye billeder

For noget tid siden tog jeg nogle billeder af Hillus Powell, Charlie. Men de billeder bragte ikke lykke. (Jeg er ikke meget for at indrømme det, men de var ikke særlig gode.)
Igår eftermiddags blev det solskin her på Pilegården og jeg gik ud med alle hundene og havde kameraet med. Det lykkedes mig at ta´ lidt nye billeder af Charlie. Nu håber jeg, at I kan lide dem.


Hillus Powell

Charlie på vej hjem med en "Fasan".

Trods modlyset, synes jeg billedet her "fanger" Charlie rigtig fint.


Vandapportering






"Vandfasan" fundet og hentet.

Ingen kommentarer: