www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

lørdag den 4. april 2009

Forårsstemning og prøveplanlægning

Her i Kennel Batmoors er vi i forårsstemning. Igår blev de første små stedmoderplanter (og andre smukke vækster som jeg ikke kan huske navnene på) købt ind og idag skal der kreeres krukker til gårdspladsen.
Men det vigtigste er at mit "Jagthold" har sidste træningsgang og det skal selvfølgelig afsluttes med en prøve.
Jeg har ikke fortalt holdet, at vi afslutter med en mini uoff. workingstest. men det gør vi. Så posterne er planlagt henover morgenkaffen. Ekstra dommer er på plads. Vi har endda hyret en prof. pølsegrilvendermester, der kommer og holder gang i grillen indtil prøven er færdig.

Nu skal kameraet i opladeren - så er jeg klar:-)

2 kommentarer:

FW. sagde ...

Husk nu ikke for mange billeder!!!! og en anden gang vil vi gerne varsles i god tid inden træningen, så vi har mulighed for at forberede os inden vi kommer.....!?

Unknown sagde ...

Jeg har fået taget nogle rigtige gode billeder af vinderen - så de bliver lagt på snarest muligt!