www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

søndag den 19. juli 2009

Yippye hippie hurraaa

Sikke en dejlig uge vi har haft.


Jubilæums workingtest på Feddet på Sjælland torsdag og fredag.
Tordag galdt det Hold konkurrence i Vinderklasse og vores hold bestod af; Bernhard Fibæk med DKBCH Cynhinfa Emperor, Birgitta Staflund med DKJCH Bierspool Blackbill of Lakedown og Thomas med vores Hillus Powell (Charlie) og jeg havde udnævnt mig selv til holdkaptajn - alias hundeholder og vandbærer på dagen.


Holdet var så heldige, at vi fik vores foderfirma; Pets Direct ved Steen Poulin til i samarbejde med firmaet Laksen, der producerer jagttøj, til at sponsorere ens skjorter og veste til holdet med fint Sportsmix broderi på. Vi havde opkaldt holdets navn; Sportmix efter foderet.


Og holdet klarede sig rigtig fint på de 5 poster, og endte dagen med at være 3 vindere i holdkonkurrencen.
Det var en spændende prøve med mange gode momenter. En prøve, der krævede meget teknik og absolut en prøve,der lå til den svære side. Kun 9 ud af ca. 60 hunde bestod på dagen, så vores Team Sportsmix kan være stolte af deres bedrift.

Det blev det svenske hold, der gik på skamlen som 1 vindere. Og top dog blev Hillus Drake med dens svenske ejer Thomas. Hillus Drake er halvbror til vores Penny og Charlie.

Om fredagen var Peny og jeg meldt i åbenklasse - og vi bestod. Ikke med en placering, men taget i betragtning at Penny og jeg først er begyndt at danne par den sidste måned og hun ikke har været trænet siden december, så kørte vi stolte hjem og synes vi havde opnået hvad vi kom efter. Og jeg har lært Penny endnu bedre at kende og er heldigvis bare endnu mere forelsket i min lille hund.

Tusind tak til Annika, Lars og Helle samt alle Jeres hjælpere og postmestre for at lave to fantastiske dage for os.

Billeder følger inde på hjemmesiden;-) Og fine billeder af vinder holdene kan ses på DRK´s hjemmside, under Jubilee workingtest

Ingen kommentarer: