www.Sportygundogs.com

Besøg min web-butik; www.sportygundogs.com , hvor kvalitets træningsartikler, hundepuder og andet til den arbejdende hund er nøje udvalgt efter at det er blevet testet her i kennelen og til vores træning.

mandag den 28. marts 2011

Altiquin Breeze afhentes..

Lørdag drog jeg afsted med færgen mod UK for at hente Altiquin Breeze, Gem, hjem igen. Søndag aften var jeg så endelig fremme og tilbragte godt et døgn hos Jim Swindelhurst og hans kone, der gæstfrit bød mig velkommen.
Gem blev parret igen søndag aften og idag var vi ude og træne, så jeg kunne se hanhunden "Spot" under træning. En rigtig god oplevelse, hvor jeg så en hanhund, der rigtig gerne ville arbejde, som har et fantastisk selvstændigt søg og som jeg bare synes ser så smart ud når han arbejder.
Resten af dagen er tilbragt i bil retur sydpå mod Harwich. Gem og jeg gjorde et hyggeligt stop i nærheden af Cambridge hvor vi tilbragte en god times tid med gåtur langs floden.
Herover hersker foråret, solen skinner, påskeliljer og alt det grønne er sprunget ud og fuglene er i fuld gang med at finde redematerialer.
Billeder følger lidt senere sammen med mere info om det kommende kenneltræf, hvor netop Jim Swindelhurst kommer og underviser.

Ingen kommentarer: